Archief

2017
2016
2015
2014
2013
28
november

Packaging Innovations Award voor Eshuis

Dolblij en vereerd waren we woensdag 23 november toen de uitslag bekend gemaaktwerd wie de Packaging Innovations Award in ontvangst mocht nemen en Esh ...
21
november

Stroopwafellikeur in een prachtige sleeve

Van Meers Stroopwafel Likeur is gebaseerd op het originele recept van de stroopwafel die door banketbakker Emiel van Meers rond 1850 ontwikkeld is, do ...
17
november

NIMA enthousiast

Het Nederlandse Instituut voor Marketing stuurde gisteren enthousiaste bedank foto's naar ons van de wijnflessen die Eshuis haar geleverd heeft te ...
17
november

DJ Martin Garrix drinkt Naturalicious

Nummer één DJ Martin Garrix (Martijn Garritsen) is een Nederlandse DJ en muziekproducent. In 2013 brak hij door met zijn eerste hit &lsq ...
17
november

Coca-Cola bow challange

Japanners houden van challanges. In deze challange proberen ze 10 Coca-Cola Christmas bow labels tegelijkertijd te laten veranderen in een strik. (lab ...
04
oktober

Het Coca-Cola Christmas bow-label valt in de prijzen!

In verpakkingsland zijn er verschillende prijzen te winnen. Het bow-label heeft diverse prijzen of nominaties in de wacht gesleept. 13 September he ...
29
september

​ESHUIS Night of the Plons 2016

Het muziekspektakel ESHUIS Night of the Plons aan het Waterfront was dit weekend wederom een geweldig succes. Het evenement heet dit jaar Eshui ...
19
september

Bloemen van de gemeente Dalfsen!

Gemeentebestuur Dalfsen,ontzettend bedanktvoor de mooie bloemen die we hebben gekregen vanwege de behaaldeLabel Industry Global Award For Innovation ...
28
juli

Spreekbeurt over Coca-Cola

Ivo Koggel, 9 jaar, uit Dalfsen klopte bij Eshuis aan omdat hij een spreekbeurt had. Ivo koos het onderwerp Coca-Colaomdat het zijn favoriete drankje ...
20
juli

Eshuis BV drukt Marten en Oopjen sleeves voor Rijks museum sponsor Heineken

The new @Heineken @Rijksmuseum bottle has arrived #martenoopjen #bestenjoyedtogether. Museumkwalite ...
20
juli

BN-ers delen gepersonaliseerd Heineken-festival-bier online

#BN-ers, @Heineken_NL,#Festivals, #Music, #sleeves, #digital print, @ESHUIS_Dalfsen ...
19
juli

3 redenen waarom packaging design belangrijk blijft

Consument: verpakking als navigatie Zonder merkverpakkingen zou de consument gillend gek worden tijdens het verzamelen van de wekelijkse boodschappen ...
04
juli

Eshuis Coca-Cola bow label finalist

Het Coca-Cola bow (strik) label, ontwikkeld door Eshuis, is genomineerd als een van de 10 finalisten van de verpakkingswedstrijd de Gouden Noot. Het ...
27
juni

Consument pakt eerder iets met een mooie verpakking

De aandacht voor voedselverpakkingen gaat volgens Ariane van Mancius van Now New Next alleen maar toenemen. Ze kunnen een product in de winkel niet ru ...
25
april

De kracht van socialmedia

De kracht van socialmedia, prachtig geproduceerde verpakking van @ESHUIS_Dalfsen getweet door @liekevanlexmond. Trots! ...
01
maart

​Personalisation a key trend in new study

12 Feb 2016 Planet Retail and Wipro have released a study highlighting the importance of individualised, personalised and digitally connected packa ...
13
januari

Verpakkingstrends 2016

Marktonderzoeksbureau Mintel heeft voor het nieuwe jaar zes verpakkingstrends op een rij gezet. Gepersonaliseerde verpakkingen, met aandacht v ...