9 januari 2017

​ESHUIS Sponsort Cono Kaasmakers

Vol trots ontwerpt onze creative designer Cor Hofstra het kaaslabel voor Serious Cheese.

Van 18 t/m 24 december vond het jaarlijkse spektakel van 3FM weer plaats, 3FM Serious Request. Ditmaal stond het glazen huis op de grote markt in Breda. Vele Nederlanders kwamen in actie  voor de jongeren die moeten overleven onder de meest extreme omstandigheden in Syrië, Zuid-Soedan, Jemen, de Centraal Afrikaanse Republiek en Gaza/Westelijke Jordaanoever. De opbrengst ging naar het Rode Kruis ten behoeve van dit doel.

Cono Kaasmakers heeft in 2016 haar steentje bijgedragen door wederom €1,- per verkochte kilo kaas van de ‘Serious Cheese’ te doneren aan 3FM Serious Request.

Met veel genoegen heeft Eshuis Cono Kaasmakers gesponsord met het ontwerp van het etiket voor deze veelbesproken kaas. Eshuis is trots om samen met partners als de Cono Kaasmakers te mogen werken aan maatschappelijk verantwoorde projecten. Wij zijn dan ook blij dat Cono met deze actie ruim €9600,- heeft binnen gehaald voor dit goede doel.