4 juli 2016

Eshuis Coca-Cola bow label finalist

Het Coca-Cola bow (strik) label, ontwikkeld door Eshuis, is genomineerd als een van de 10 finalisten van de verpakkingswedstrijd de Gouden Noot. 
Het label oogt normaal, maar door aan een koord te trekken, verandert het label in een strik. Een gewone Cola fles wordt een cadeau.

In november 2016 vindt de tweede juryronde plaats. Elke finalist presenteert dan zijn inzending aan de voltallige 20 koppige jury om uit te leggen waarom zijn/haar inzending de uiteindelijke winnaar moet zijn ten opzichte van de andere negen finalisten. Wie uiteindelijk de trofee met de massief gouden walnoot in ontvangst mag nemen, wordt bekendgemaakt op 24 november 2016 ’s avonds tijdens de prijsuitreiking in het Evoluon te Eindhoven. 

Zie hier de finalisten: http://www.nvc.nl/finalists-de-gouden-noot-2016/

Label Awards

Naast de Gouden Noot is het bow label ook finalist bij de Label Awards in de categorie Innovation voor bedrijven tot 300 medewerkers. De uitreiking vindt plaats in september tijdens de Labelexpo in Chicago
http://www.labelawards.com

We zijn erg trots op deze finale nominaties.