1 december 2015

Serious Cheese

Wat vorig jaar al een succes was, krijgt dit jaar een groots vervolg.

De leveranciers de Groot - Verburg (initiatiefnemer van de actie Serious Cheese), Cono kaasmakers, Eshuis (kaaslabels en banderollen), Remijn kaas en het Vakcentrum dragen 3FM Serious Request een warm hart toe en brengen een Serious Cheese op de markt.

Serious Request zamelt ieder jaar geld in voor het Rode Kruis om mensen in nood te helpen. Dit jaar gaat het geld naar jongeren in oorlogsgebieden.

De kaas wordt alleen in de week verkocht dat de dj's in het glazen huis verblijven. De week voor kerst.

De kaas is dan bij 125 verkooppunten te verkrijgen. Van elke verkochte kilo kaas gaat er 1 euro naar de actie. 

Volgend jaar hoopt de heer Verburg op nog meer deelnemende groothandels.

U kunt het artikel lezen in het vakblad Lekkernijver:
http://issuu.com/vakcentrum/docs/599986_lekkernijver_nr_57_lr__1_/5?e=3251564/31697883