12 februari 2015

2014 nog een top jaar voor Coca-Cola

Als je dit geweldige verslag bekijkt realiseer je je wat de impact is van het organiseren van personalisatie op Europese schaal.

Wie had van te voren gedacht dat de campagne "Share a Coke" zo succesvol zou zijn? Coca-Cola heeft het ook zo goed ondersteund via social media, billboards, rijdende promobussen en reclamespots dat het ook wel een succes moest worden.

2500 voornamen
In 2013 zijn er 150 meest voorkomende voornamen gedrukt met een herdruk van 50 namen. In 2014 hebben ze er geen gras over laten groeien. Maar liefst 2500 namen werden er gedrukt per land en kon bijna iedereen zijn voornaam vinden in de schappen van de supermarkt. Was je naam daar niet te krijgen, kon je online nog een fles met je eigen naam bestellen.

Kijk hier naar dit geweldige filmpje van Coca-Cola:
https://www.youtube.com/watch?v=yD-pHGNxyLY&feature=youtu.be

wrap around label