4 januari 2013

Jouw Heineken

heineken website
Lekker jezelf onderscheiden met gepersonaliseerde Heineken bierflesjes.


Wij maken vandaag een diepe buiging voor de slimme marketingjongens van Heineken. Ze brachten ons al een hele serie fijne commercials, maar nu komen ze met zo'n beetje de grootste uitvinding sinds de ronde wielen: gepersonaliseerde bierflesjes! 
Ja, wat zullen de marketingafdelingen van Bavaria, Grolsch, Hertog Jan en al die andere biermerken balen. Want het idee is simpel, maar superdoeltreffend: bierflesjes die helemaal naar je eigen smaak zijn ontworpen. Daarmee kun je als bierdrinker laten zien dat je niet zomaar een doorsnee bierdrinker bent. Op jouwheineken.nl zijn talloze voorbeelden te vinden van bierflesjes die nét even anders zijn. Mondriaan-flesjes, bijvoorbeeld. Of een Delfts Blauw-flesje. De bierdrinker die zich écht wil onderscheiden kan zelfs helemaal from scratch beginnen en een flesje naar eigen smaak ontwerpen. Tja, zo wordt bier drinken wel heel erg leuk. 
bron: www.bizz.nl


En wat vinden wij dit geweldig bij Eshuis. Wij zijn namelijk supertrots op het feit dat wij deze gepersonaliseerde designs drukken, en zorgen voor het aanbrengen op de fles en verzenden naar de klant! 

De reclamespot is iedere dag te zien op de tv en dat merken we ook bij Eshuis. Dat geeft het drukken van deze sleeves een extra dimensie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Het grafischvakblad Print Buyer heeft het eerste artikel over de samenwerking tussen Heineken en Eshuis uitgebreid verwoord. Het artikel belicht vooral de technische kant van het gehele proces. >> Klik hier om het artikel te lezen. <<