3 juni 2014

Nieuwe website

Tijden veranderen en aandachtspunten verplaatsen. Wat vroeger core-business was, is nu bijzaak. Niet alleen bij Eshuis maar ook in verpakkingsland zien wij die verschuivingen.
Zo waren we vroeger voornamelijk drukker van zelfklevende etiketten, nu zien we een grote diversiteit aan verpakkingsoplossingen, waarbij een sterke  focus ligt op dienstverlening.

We hebben als Eshuis ook andere talenten kunnen laten zien; die van innovatief denken en doen, projectmatig werken en samenwerken met andere verpakkingsgiganten.
We hebben zelfs een netwerk van drukkerijen in heel Europa georganiseerd om Coca-Cola te kunnen ondersteunen bij haar grootste merkcampagne ooit.

Bij al deze veranderingen hoort ook een passende huisstijl.
Met een frisse nieuwe website, een pakkende slogan: Eshuis "maakt kwaliteit zichtbaar" slaan we een nieuwe weg in en met onze nieuwe brochure worden onze talenten ook beter zichtbaar.

Wij zijn trots op onze prestaties.